I'm gonna fix the world up for you.

Åh vad jag älskar lov! Jag håller med min kompis Filip: lovet borde vara ett par månader till. Fast då skulle jag förmodligen äta så mycket godis, snacks och kakor att jag skulle spricka. Så det kanske är lite tur att skolan börjar på måndag.

Men det är ju så skönt att kunna gå och lägga sig när man vill, vakna när man vill (innan 11.00 då mamma väcker oss) och göra vad man vill. Idag var jag och lillasyster hos farmor och farfar på lunch. Vår pappas kusin var också där, och det var första gången vi träffade henne sen vi var så små att vi inte minns det. Efter det träffade vi mamma och gick och spelade bowling. Det gick faktiskt förvånansvärt bra! Och inga brutna naglar heller ;) När vi kom hem spelade jag och lillsyrran Mario Bros Wii i cirka två timmar, och sedan såg vi på Snövit. Väldigt skön dag, med andra ord.

Fast det där med att göra vad man vill är inte riktigt sant. Imorgon måste jag plugga. Jag har en uppsats att skriva, en roman att läsa, ett kemiprov att förbereda och en franskuppsats som ska skrivas på fredag i skolan. Jippie. Men måste man så måste man. Jag gör det hellre nu i lugn och ro än första veckan i skolan då allt är tillräckligt jobbigt. Önska mig lycka till imorgon!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0