Never looking back at what we've done. We'll say it was love.




Nu när det börjar bli höst blev jag så glad av den här bilden från i somras att jag var tvungen att lägga in den. Vädret nuförtiden är helt vrickat. I morse regnade det så att det ekade i hela huset, sedan blev jag bländad av solen en halvtimme senare, på eftermiddagen regnade det och nu är det klarblå himmel. Man blir ju smått förvirrad.

Å andra sidan var det lite skönt att det regnade i eftermiddags. Jag satt inne och hade oförberett läxförhör i fransk grammatik, men satt vid fönstret. På skolgården var det idrottslektion med fotboll. Helt plötsligt började det regna. Då blev de blöta ute på grusplanen, och jag kunde sitta vid fönstret och känna att jag åtminstone var torr. Att jag kunde läxförhöret gjorde att det kändes ännu lite bättre :)

Nu ska jag göra engelskläxa till imorn. Shakespeares Macbeth ska analyseras! Heja heja!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0