If you're looking for love, get a heart made of steel, 'cause you know that love kills.


Så var det gjort! Första körlektionen på bilskolan avklarad! Det var lite läskigt men kul. Jag fick krypköra och köra villaområde för att öva på var jag tittar när jag kör. Det gick rätt bra. Inga olyckor/välta brevlådor/motorstopp. Alltid ett plus :) Nästa lektion är på måndag, så jag får öva lite innan dess. Kanske faktiskt köra någonstans, den här gången?

Dessutom sökte jag ju till skoluppsättningen av Grease idag! Vi var åtminstone 25 personer som sökte! Själva musikalen sätts upp av fyra tjejer i trean, som deras projektarbete. De var jättesnälla vid sökningarna, och applåderade alla som sjöng. Man fick sjunga själv för dem, och sedan kom man in fem och fem och fick dansa lite och iscensätta de sista metrarna av ett sprintlopp i slow motion. Det kändes väldigt bra när jag sjöng, men vi får väl se hur det går.

Imorgon är det dans och gymnastik! Onsdagar är långa dagar, men väldigt roliga. Imorgon har jag dessutom lite sovmorgon.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0