Fascination. It's just the way we feel.


Det är ganska underligt egentligen. Att det är så mycket skönare att promenera när det är mörkt. Att det är lättare att prata när solen har gått ner. Åtminstone om man är utomhus.

Igår var jag och Pontus ute och promenerade på kvällen. Vi tänkte åka in till stan och fota, men av olika anledningar blev det inte av. Så vi promenerade runt här hemma istället, fotade lite och snackade mycket. Det var jättemysigt :) Jag tänkte mig inte riktigt för, och tog på Conversen på fötterna. Tårna var lite kalla när jag kom hem efter en och en halv timme utomhus. Men det gjorde inte så mycket, för det var så skönt att bara gå runt och prata om allt.



Lite fotande blev det faktiskt också :) Nattljus är coolt men svårt att få till på bild.

Nu ska jag göra läxor och se om min käre pojkvän är vid medvetande. Han och hans kompis var på Volbeat på Hovet igår, så jag har mina tvivel... ;)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0