I know that it's a wonderful world, from the sky down to the sea, but I can only see it when you're here with me.




Jag älskar verkligen att dansa! Det är något som gör mig helt glad överallt. Och idag fick jag tillfälle att dels göra dans med Disa, och dels göra en av mina nya favoritstilar: modern dans! Så jag är glad, och vår dans blev superbra! All inspiration och alla steg bara föll över oss ett efter ett. Så nu har vi en rulla-runt-på-golvet-dans att lära vår klass om två veckor. Det känns bra!

I helgen var jag barnvakt i kyrkan med min lillasyster och Agnes, var på 17-årsfest/jättemysigt afternoon tea hos en annan Agnes samt övade kör och firade pappa på Fars Dag genom att städa bottenvåningen. För att göra ett antal långa historier korta. Nu är jag ju helt fanatisk när det kommer till historieberättande, men jag ska tygla mig. Vill bara nämna att vi trodde att vi skulle vara barnvakter åt typ fem barn, men det kom en underbar tvååring, så vi hade det ganska lugnt bland bollhav och hoppborg.

Dessutom har det visat sig att jag och pojkvännen har ganska dålig kommunikation. Vi träffades i fredags, och han upplyste mig om att han kommer vara upptagen varje helg fram till jul. Men när jag sms:ade honom idag och frågade när han slutade visade det sig att han är borta i Dalarna hela veckan med skolan. Vilket jag trodde var nästa vecka. Så vi är lite förvirrade, men han kommer hem på söndag. Jag hoppas att Tele2 har fixat bättre täckning till deras lilla håla än tidigare.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det Riskettan på körskolan med Pontus :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0