I hide all the bruises, I hide all the damage that's done. But I show how I'm feeling, until all the feeling has gone.




Idag har varit en rätt bra dag. Jag var faktiskt lite glad över att vara tillbaka i skolan. Jag är sån. Det är så skönt att träffa hela klassen och gå runt i skolan och känna att man är omgiven av folk som tycker om en, och som man själv tycker om.

Dagen började med att jag upptäckte att mina nycklar låg kvar hemma i väskan jag tog till gymmet igår. Så jag knölade in jackan i Agnes' skåp, skolväskan i Disas skåp och bar runt på gympaväskan (som förstås inte var samma som jag använde igår). Men eftersom vi bara hade fysik- och kemilabar, musikteori och idrott behövde jag inga böcker ur skåpet. Jag kommer för övrigt ha träningsvärk av idrotten. Basket och gymmande av otränade muskler brukar ha den effekten.

Efter skolan var det körlektion på bilskolan. Det gick helt sjukt bra! Jag var förvånad och min körlärare var imponerad. Hyfsat bra betyg, alltså :)

Nu ska jag läsa engelskbok på 500 sidor och förhoppningsvis köra till Ica.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0