I gave it all to you.

Träningsvärk är både ganska trevligt och ganska irriterande. Sån där riktigt riktigt svår träningsvärk, då man inte kan gå, inte sitta och framför allt inte böja sig ner till sitt skåp längst ner, sån är jobbig. Men den träningsvärken jag har nu är ändå inte helt fel. Lite öm i skuldror, lår och revben. Eller ja, musklerna utanpå revbenen förstås, men de är så tunna att jag inte riktigt räknar dem som muskler. I vilket fall kommer värken från gymnastiken igår. Jag ställde för första gången sträck-halv (Översättning: jag klarade att göra en volt med helt rak kropp och skruva den ett halvt varv och landa på fötterna)! Så det är jag lite stolt över.

Idag började jag dagen med att köra bil. Jag hade sovmorgon i skolan, så jag passade på att slänga in en körlektion där. Det gick bra! Jag fick köra en bit bort och på nya ställen där jag inte har varit tidigare. Jag känner att jag blir lugnare och lugnare i körningen. Å andra sidan är det mesta lugnare än den nervositet jag kände när jag började köra...

Dessutom hade jag svenskprov idag. Jag och en kompis kom fram till att svenskprov är ganska konstigt. Svenska handlar ju egentligen inte om faktainlärning? Men det här var prov i språkhistoria, så det kanske kan ses som fakta trots allt. I vilket fall gick det bra.

Imorgon är det sovmorgon till 10, tre lektioner plus extrarep inför ett speciellt evenemang och häng i kyrkan på kvällen. Mys, med andra ord.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0