What is this feeling, that keeps bringing me back to you?


Jag tror att jag är lite trött nu. Jag tittade på mitt förra inlägg och istället för "pollenattackerna är inte riktigt lika efterlängtade" läste jag "polackerna är inte riktigt lika efterlängtade"... Men jag gick ju upp 07.20 i morse, så det är kanske inte så fruktansvärt konstigt att det blir lite fel ibland.

Idag har hela dagen handlat om dans. Jag och tre andra dansledare i kyrkan var på dansledardag på Kaggeholms folkhögskola på Ekerö. Det var jättekul! Vi fick lära oss en och en halv dans, pratade om vad som är viktigt när man är dansledare och fick dans-be. Tjejen som höll i detta är lärare i dans på Kagge, och hon är lärare i jazz och modern dans. Det märktes på hennes danser. De var inte min stil för fem öre, men det var ändå riktigt kul att inte behöva tänka på att skapa en dans utan bara få släppa loss och bli inspirerad! Tiden gick alldeles för fort, och ändå var vi där från nio till fyra. Men nu är man ju hyfsat trött.

Igår var det EKO i kyrkan! EKO är vårt större ungdomsmöte, och det var jättekul! Tyvärr var jag bara halvt medveten om vad som hände på scen eftersom jag satt på läktaren och myste med Johnny (förutom när det var dans, då tittade jag förstås!). Sedan hängde jag med folk nere i kafét hela kvällen. Johnny och hans kompis Linus stack hem tidigt för att de skulle åka in till stan mitt i natten idag och köa till Idol-auditions! Tyvärr kom ingen av dem vidare till tv-juryn.

Just nu funderar jag på att göra en alternativ header hit till bloggen. Jag har gjort ett par stycken på sistone, men ingen har blivit så jättebra som jag vill ha. Det är bara att fortsätta jakten på den perfekta headern :)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Om du vill kan jag göra en test header åt dig :)

jag gör gratis headers, gå in på min blogg och läs mer :D

2010-05-08 @ 21:40:44
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv; åå jag märkte det, precis när jag tryckt på skicka så kom den nya headern upp :P

2010-05-08 @ 22:28:04
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tackar ;)



Snygg header fick du definitivt till! :D

2010-05-09 @ 19:13:26
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0