Kärleken är för viktig för att slarvas bort.

Just nu måste jag säga att jag tycker om att arbeta i projekt. I skolan har vi för tillfället två projekt igång: engelska samt naturkunskap/kemi/svenska. I engelskan håller jag och ett litet gäng kompisar på att göra en Bamse-serie på engelska och göra som en liten film av denna. Detta innebär massor av ritande och redigerande i fotoprogram, vilket jag älskar! Nu ikväll satt jag i minst 40 minuter och gjorde små effekter på gräs, väg och berg på en av våra bakgrunder! Sedan passade jag på att redigera ett par foton också :)

Det andra projektet går också jättebra. Jag, Susan och Rosanna jobbar om batteriers kretslopp, och eftersom vi har tre projektlektioner imorgon och vi är i princip färdiga kan vi ta sovmorgon! Förhoppningsvis kommer jag kunna jobba lite på engelskprojektet på den sista lektionen imorn, då vi egentligen ska jobba med naturprojektet.

Idag hade vi det andra av våra två gig på World Forum Against Drugs. Det gick mycket bra, och ytterligare 5000 kr ramlade alltså in i klasskassan :)

Imorgon har mina dansare avslutnings-uppvisning! Jag har insett att den dans vi gör egentligen är lite för svår för dem, men de är ändå jätteduktiga! Till nästa termin ska vi nog göra det lite lättare.

För övrigt gick jag idag förbi en skylt på stan som löd "Slappna av med Johanna Massage"!! Särskrivning, men det är ändå trevligt att ha en massage uppkallad efter sig!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0