Gone away.

Idag hade jag Nationellt prov i Engelska A. Det var inte särskilt svårt. Först var det läsförståelse och sedan hörförståelse. Jag både tycker om och inte tycker om hörförståelse-prov. Det är så sjukt långa pauser mellan delarna! De säger "Read through the questions, please" och sedan är det tyst i en och en halv minut. Jag roade mig själv lite under tiden idag :) Se själva:





Jag insåg att grodans ögon såg ledsna ut, så jag funderade på varför och testade att rita lite ögon med olika uttryck. De blev glada, ledsna, arga, förvånade, likgiltiga och misstänksamma. Tyvärr lyckades jag aldrig med de trötta, de blev bara underliga :) Själva provet gick dessutom bra.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. När jag kom hem tog jag en dusch och testade min nya hårinpackning! Så nu luktar håret nytvättat och härligt.

Om en liten stund ska jag ut och promenera med min kompis Pontus. Det var ett litet tag sedan, så det ska bli jättekul :)

Imorgon är det orientering i Åkeshov och jag ska orientera själv. Om man ville fick man vara två och två, men jag ska testa mina kunskaper själv. Håll tummarna för att jag inte springer vilse!
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Kommer det med kameran eller kan man googla fram det? :P

2010-05-04 @ 21:15:07
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv; Ok tack :D

2010-05-05 @ 16:30:30
URL: http://pellmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0