Fortsätt simma.

Så blev man just färdig med nästan 30 sidors samhällsläxa som man skulle skriva 20 "varför"-frågor på + en nyhetsredovisning i samma (inte) fantastiska ämne. Alltihop till imorgon. Jag är så glad att jag och Disa skrev färdigt labrapporten i naturkunskap i tisdags. Den tog 2,5 timme. Nu har jag bara engelskgrammatik till måndag, och naturkunskapsprov på onsdag.


Inget av det ovan kan däremot göra något åt min glädje över gympalektionen som jag höll i idag. Det var så kul att dansa med klassen, och de var så otroligt duktiga! Jag var jättenervös, men allt flöt på sjukt bra!

Jag skriver igen när jag hinner. Borde göra några kemi-uppgifter någon gång snart.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0