Somewhere beyond the sea.

Nu skulle man kunna säga att mitt uppdrag här på andra sidan Atlanten är avklarat. Idag var min sista arbetsdag! Det känns lite blandat. Det ska bli lite skönt att bara behöva ta hand om sig själv resten av sommarlovet, men jag har haft jätteroligt med barnen och kommer sakna dem. Visserligen åker jag inte härifrån förrän på söndag, men tekniskt sett är jag inte barnvakt längre.

Den sista dagen tillbringades på Bunker Beach, med mamma och lillasyster som bonus. Vi var där i nästan tre timmar och solade, badade och lekte. Innan vi åkte hade barnen önskat mina plättar till lunch, så jag stod och stekte ganska länge. Dock inte lika länge som förra gången, när det blev 11 portioner! När vi hade kommit hem från poolen duschade vi och åkte sedan med Åsa till shoppingcentret i närheten. Dave hade bokat bord på restaurang, men vi gick och köpte skor åt min lillasyster innan. Så nu har hon också Converse :) Vi åt middag på den där asiatiska restaurangen där de lagade maten vid bordet. Den här gången var jag inte lika trött, så jag uppskattade showen ännu mer. Dessutom var ju maten god.

Imorgon har både Åsa och Dave tagit ledigt från jobbet för att vi allihopa ska åka till Valley Fair. Det är en stor nöjespark med massor av häftiga attraktioner. Alex ska tydligen släpa med oss upp i en berg-och-dalbana som heter Wild Thing, oavsett om vi vill eller inte :) Alla ser verkligen fram emot morgondagen!

Därför ska vi nu sova. Jag och min lillasyster sover i min dubbelsäng, och vi tar tydligen upp ganska mycket plats båda två. Imorse sa jag åt henne att jag hon hade brett ut sig, men då sa hon att jag också hade gjort det, så jag gissar på ett mellanting. Enligt mamma ska vi dela dubbelsäng i New York också, så vi får väl vänja oss.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0