I've got your loving and you've got my song.

Först och främst: GRATTIS till min älskade lillasyster som fyller tonåring idag! Sju år till av tonåringsfasoner, yay ;)

Igår var en bra dag. Jag fick äntligen träffa pojkvännen igen! Han och hans kompis åkte till Åland samma dag som jag kom hem, men ungefär 40 minuter efter att han kom hem igår var jag där hos honom. Jag tror inte att jag hade insett hur mycket jag hade saknat honom innan jag stod där utanför dörren och kramade om honom. Så jag var hos honom hela kvällen och tittade på film. Jag vet inte riktigt vad det var för filmer, men grabbfilm åt American Pie-hållet. Det skulle inte förvåna mig om Strindberg vände sig i sin grav... I vilket fall var ju inte filmen egentligen poängen, utan att få halvligga i soffan och kura ihop sig mot hans axel :)

Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jag och mamma var och gymmade igår förmiddag. Det var välbehövligt och skönt, men nu har jag träningsvärk i axlarna och magen. Idag firades min lillasyster med att pappa kom hit och åt middag och tårta och gav presenter. Det var mysigt.

Imorgon ska jag in till stan och titta på mobiler. Mina högtalare har ju gått sönder, så jag ska gå till The Phone House och se vad de tror att en reparation skulle kosta. Dessutom ska jag titta lite på nya modeller ifall det skulle visa sig vara billigare att köpa en ny telefon. Tyvärr är jag extremt fäst vid min nuvarande, som är bra, snygg och passar mig perfekt! Jag vill inte överge den. Men jag måste nog. Murmel.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0