It's like a dream.

Nu tänker jag börja bli av med jetlagen. I natt sov jag 13 timmar i sträck! Om mamma inte hade kommit och ruskat om mig vid kvart i elva hade jag förmodligen kunnat sova åtminstone 15 timmar :)

Igår satt jag och mamma och tittade på Midsomer Murders på SVT Play på kvällen på hennes Ipad. Vi var tvungna att hålla oss vakna till åtminstone nio, så vi tog igen lite sommarklassiker som vi missat. Det var väldigt mysigt, och kvalitén på Ipadens skärm är helt fantastisk! Ska man se film på en dator ska man göra det på en Ipad! Så synd att den tydligen inte släppts i Sverige än... Moahaha :)

Det hände en skum grej igår. På eftermiddagen ringde min kompis Filip till min mobil. Jag hörde inte signalen, men såg att jag hade ett missat samtal. När jag ringde upp honom hörde jag ingen ton alls, men ändå kopplades ett samtal. När han ringde tillbaka hörde jag ingenting när jag svarade, och det visade sig att min högtalare är trasig. Kunde nämligen inte spela musik heller. Instruktionsmanualen och en eventuell garanti ligger hemma hos pappa, och jag har inga nycklar dit nu så jag får vänta med att kolla dem tills pappa kommer hem imorgon. Så om någon försöker ringa mig vet ni varför jag inte kan svara. Sms funkar däremot fortfarande :) Jag vill helst laga min älskade telefon, men mamma tror att det är billigare att köpa en ny. Jag tycker ju så mycket om min nuvarande så jag ska försöka få den fixad först. Så det så.

Eventuellt ska jag ut och springa lite idag. Om jag orkar.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0