Med tandborsten i högsta hugg.

Hej där! Tänkte bara ge en kort resumé om vad som har hänt sen sist.
I fredags var jag i kyrkan. Jag promenerade dit med Viktor i -14 graders kyla, stod i cafét och hängde med folk. Vi var nog fler i köket än utanför! Jag träffade Johnny till slut, och det var mysigt.

I lördags var jag och mamma och köpte en bokhylla på Ikea. Den var vit och smal och två meter hög men den passar väldigt bra i mitt rum. På eftermiddagen åkte jag ut till Gustavsberg med Agnes, Disa och Gustav för att sova över hos Filip. Det var jättemysigt! Vi åt middag, bakade kladdkaka, spelade Med Andra Ord och Twister och låg i våra sängar i Filips stora rum och sjöng och spelade gitarr till klockan fyra på morgonen! Det var helt underbart! När jag kom hem på söndagskvällen saknade jag dem :)

På söndagseftermiddagen var jag, mamma och min lillasyster på inflyttningsfest hos min kusin. Hon och hennes två kompisar hyr en stor lägenhet på Kungsholmen i ett halvår, och hade lite fest för att fira det. Det var en så grymt fin lägenhet! Jag och mamma är sugna på att flytta in till stan. Och en liten smula avundsjuka. :)

Idag har jag tränat på Friskis&Svettis för första gången. Jag gick på ett Dans-Afro-pass som var så otroligt kul! Det var ganska jobbigt, men jag hade jättekul. Det ska definitivt göras om!

På onsdag är det kemiprov, så det ska jag plugga till imorgon när jag kommer hem. Och sedan förmodligen sitta där hela kvällen.

Nu ska det sovas. Då bygger man muskler. Så det så.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0