Your love is a symphony, all around me, running through me. Your love is a melody, underneath me, running to me.




Saker skulle definitivt kunna vara bättre. Fram till i natt trodde jag att uttrycket hosta tills man spyr bara var ett uttryck. Jag har inte tränat gymnastik på två och en halv vecka. Jag har inte varit i kyrkan på fredagssamlingarna på två veckor. Det finns så mycket folk som jag saknar för att jag inte har varit på dessa saker. Och nu måste jag vara tyst på luciakonserterna i Globen imorgon. Dessutom missar jag när mina danstjejer visar upp den senaste dansen i kyrkan imorgon, för att jag ska stå i en stor arena bland 1100 sångare och vara tyst.

Gnäll.

Men jag har en tröst. Efter alla luciakonserter imorgon och på måndag kan jag göra precis vad jag vill och totalt strunta i hur jag mår. Då finns det inget jag måste vara frisk till. Inget som gör att jag inte får träna eller gå ut och fota, inget som stänger mig inne.

Förutom nationella provet i matte C.

Och julen förstås, då vill man ju vara frisk.

Och nyårstjejkvällen hos Disa.


Kanske ska bry mig lite om hur jag mår då.

Lite.

Och fortsätta be att jag ska bli frisk.

Nu ska jag stryka mitt lucialinne.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0