What was found is lost again.

Jag har en bra och en dålig nyhet. Egentligen är jag sprängfylld av nyheter, historier och händelser, men jag fokuserar på dessa två.

Bra nyhet: Hostan har blivit mycket bättre! När jag väl hostar låter jag döende, men jag hostar bara ett par gånger per dag! Det är så sjukt skönt att kunna andas igen.

Dålig nyhet: Hostan har ersatts av yrsel. Jag har ingen aning om var den kommer ifrån, men de senaste dagarna har jag haft svårt att stå upp länge och gå rakt fram samtidigt som jag tittar åt ett annat håll. Dessutom blir jag illamående om jag rör på huvudet för mycket. Det kan bero på att jag inte har ätit tillräckligt (ingen aptit alls), inte druckit tillräckligt eller fått för lite frisk luft, jag vet verkligen inte. Men nu ska jag försöka sitta upp en stund och plugga matte. Det värsta med nationella provet imorgon blir nog inte att sitta och skriva det, det blir att ta sig till skolan. Jag funderar på att övertala pappa att skjutsa mig, men det kommer förmodligen bli så att jag biter ihop och tar mig dit på vanligt sätt ändå.

Det har inte hänt så mycket annars, jag har sett halva första säsongen av Glee. Det är verkligen en helt fantastisk serie. Man blir så glad!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0