We dance to the beat of false math and unrecognized genious.


Lucia är verkligen alla körsångares högtid. Igår gjorde min klass sammanlagt tio luciatåg. Eftersom vi delade upp oss i halvklasser behövde alla inte gå tio lussetåg, men jag gick ändå sex stycken. Det var kul men jobbigt. Speciellt jobbigt var det att få ur stearinet ur håret när man hade varit lucia. Min kompis hade stått i fyra timmar när hon kom hem och petat ur alla små stearinpärlor. Som tur är sjöng vi så grymt bra, och tjänade hyfsat mycket pengar till klasskassan. Sisådär 50 000 kr.

Idag var dock alla löjligt trötta. Jag är inte helt säker, men jag kan ha somnat på kemin. Det var skönt att ha kort dag och sluta klockan två. Att franskan i morse inte heller var så jobbig var underbart!

Så ikväll blir det i princip middag, muffinsbak och sängen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0