Dan efter annandan efter annan dag.

Egentligen är julen inte över. Julen varar än till påska, eller hur? I vilket fall har jag haft en mysig jul så här långt. Jag, mamma, pappa och min lillasyster firade jul hos pappa med mat, musik, klappar och allmänt lugn stämning. Bland presenterna hittade jag en externblixt till min kamera, supermysiga tofflor och de första två Harry Potter-böckerna på franska :) Det var jättemysigt att bara vara med hela familjen. På juldagen såg vi tre filmer (varav två där Robert Pattinson antingen spelade eller fanns med i bakgrunden) och tog det allmänt lugnt.

Förutom julfirandet har jag inte gjort så mycket. Man blir så seg på julen. Men igår var jag, mamma och min lillasyster ute på våra kusiners landställe och umgicks. Det var väldigt trevligt, det också. På kvällen åkte jag och Pontus in till stan för att fota. Vi hann vara i stan i ungefär en halvtimme innan det var dags att åka hem igen! Men vi fick ett par foton, och sedan följde han med hem och åt cheesecake och tittade på film. En rolig kväll, med andra ord. Speciellt när han blev beroende av Angry Birds på Ipaden... :)

Idag har jag, mamma och min lillasyster varit och tittat på Narnia - Kung Caspian och skeppet Gryningen. Den var jättebra! Mysig, spännande och rolig på samma gång. Fantastiskt sätt att tillbringa två timmar av sitt jullov, helt enkelt.

Nu ska jag ta det lugnt och fortsätta njuta av ledigheten.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0