Oroa er inte, det gör inte jag.

Åh. Jag älskar tjejkvällar med riktigt riktigt bra kompisar! Igår eftermiddag åkte jag hem till Olivia med Marre, Elin och Noon. Olivia fyllde år i förra veckan och detta var hennes födelsedagskalas. Vi hade så sjukt mysigt! Pratade jättemycket, tittade på "Superhjältarna" och "Aladdin", åt en stor skål godis och chips och bara hade jättekul. Vi hade tänkt bada bastu, men det glömdes bort i allt prat! Det var så sjukt skönt att bara sitta ute på Olivias balkong insvepta i varsitt täcke och diskutera allt mellan himmel och jord med folk som jag verkligen älskar och litar på! Sedan somnade vi klockan 3 och vaknade 10. Jag och Olivia hade sovit på överkastet i hennes föräldrars säng (för att vi inte orkade dra fram massor av madrasser), och på morgonen kom de andra också in och la sig och tittade på tv. Så vi låg fem tjejer i en dubbelsäng! Trångt men mysigt :)

Nu måste jag börja med läxor... Jag har kemi och engelska till imorgon och franska, svenska och engelska till tisdag! Imorgon kväll ska jag träffa min gamla klass igen när vi har "klasskören", så det blir inte så mycket läxtid imorgon. Däremot ska jag försöka hinna blogga!

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0