Grådask

Jag kom just på att jag inte har varit utomhus på hela dagen. Aj då. Vädret har varit grått och trist och jag har inte haft något att göra fast jag ändå har gjort en del saker. Skumt.

Lite mindre filosofipladder, lite mer fakta. Idag har jag tagit det lugnt. Suttit vid datorn, duschat, målat naglarna, pratat i telefon med Johnny och gjort matteläxan. Dagen har bara flutit på. Ikväll ska jag på konsert i Filadelfiakyrkan i stan. Kända före detta elever från Adolf Fredriks musikklasser och Stockholms musikgymnasium gör en stängd konsert för nuvarande elever vid dessa skolor. Det ska bli sjukt kul! Vilka som ska uppträda är hemligt, men jag kan avslöja att Opera På Två, The Real Group och Riltons Vänner ska vara med!! Opera På Två består av körledaren för vår klasskör och Salem Al Fakirs syster. Därför hoppas jag att Salem Al Fakir också kommer!!! Det vore grymt att få höra honom live! Mest komiskt skulle det vara om Carola kom och sjöng. Jag vet inte riktigt om jag tycker om henne eller inte. Det är väldigt blandat... Men konserten ska i vilket fall som helst bli jätterolig att gå på.

Puss och kram och hejsansvejs// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0