En typ lista, i guess

15 frågor, svara det första du kommer att tänka på. Känn dig fri att låna :)

Dagens första tanke:
"Åh vad varmt och skönt det är att ligga i sängen"
Dagens solstråle: Hanna, Sara och Nisse
Dagens genomsnittliga humör: Glad, som vanligt
Dagens färg: Typ gulorange tror jag, för att solskenet speglades i fönstren idag
Dagens skada: Hål i strumpbyxorna och vanten, räknas det?

Antal gapskratt idag:
20 minuters mer eller mindre konstant skrattande på tåget
Antal telefonsamtal: Två, pappa och min klasskompis Gustav
Antal pinsamheter: Inga tror jag. I sånna fall bjuder jag på det ;)
Antal mp3-låtar: Runt 10?
Antal outfits: 4. Pyjamas, mys/städkläder, jeans+t-shirt, jeans+ny tröja

Bästa låten idag: Far away - Nickleback
Bästa tv-programmet: Har bara sett fotbollen idag :)
Bästa citatet: "Ser ni mannen därborta? Han ser ju ut som att någon har tagit en dammsugare över hela ansiktet på honom!" - Sara
Bästa måltiden: Min hembakta äppelpaj med vaniljsås
Bästa boken: Harry Potter och dödsrelikerna (äntligen utläst på svenska!)

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0