Andning Bullar Chock

Jag vet inte riktigt var det kom ifrån, men jag blev plötsligt jättetrött. Usch, allt blir så mycket tråkigare när man knappt kan hålla ögonen öppna. Råkar man dessutom vara rätt så besviken på samma gång blir det ju inte mycket bättre. Nu kan jag bekräfta att jag inte kommer träffa Johnny på en hel vecka. Igen. Hur lyckas man? Vi träffades i lördags och imorgon åker han till Dalarna och kommer hem på lördag. Visserligen har vi jättemysigt när vi väl träffas, men det skulle ju inte skada att ses lite oftare. Jaja, det kommer bli bättre. Till slut kommer vi lära oss att passa in scheman och sånt, hoppas bara att det inte tar så mycket längre tid. Jag saknar honom.

Idag har varit en slö och skön start på höstlovet. Jag och min lillasyster var hemma och gjorde mer eller mindre ingenting. När jag kom ner till köket i morse stod hon och lagade amerikanska pannkakor till frukost! Det var jättegulligt och jättegoda pannkakor. Sedan har vi suttit vid varsin dator och jag har spelat lite gitarr, tagit en promenad på en timma samt bakat bullar. Supergoda bullar, ska tilläggas!

Imorgon kommer Anna och Johanna från Eskilstuna!! Det ska bli så sjukt kul! Jag och Sara är jättetaggade på att visa dem hela Stockholm. Även om de har varit i Stockholm tidigare blir det här en guidning av äkta stockholmare, vilket kan skilja sig lite från vanliga guidningar. Beyond Retro är ett måste att besöka, liksom Citykonditoriet! Jag ska ladda kamerabatterierna över natten för det lär bli en del bilder imorgon!

Nu blev jag mycket piggare av alla roliga saker :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0