Shoppat lite...




Igår var jag och mamma och köpte en vårjacka till mig. Min gamla har jag använt i två-tre år, så vi åkte till Kista Centrum och köpte denna underbara blåa sak! Sedan lekte jag lite i PhotoPlus och klippte och klistrade och fick till slut fram den här bilden. Kanske inte jättevacker, men jackan är helt underbar!!! (den är från Vila, om någon undrar)

Idag har jag och min lillasyrra sysselsatt oss med lite olika saker. Vi var ute och provade mina inlines, och hon fotade alltihopa. Det var jättekul men vingligt och lite läskigt. Jag ramlade en gång när jag var på väg nerför en minimalt sluttande backe och insåg att jag inte kunde stanna på annat sätt än att köra ut på gräset bredvid gångvägen och ramla där. Lillsyrran blev helt överförtjust när jag föll! :) Förstås. Efteråt åkte vi till Ica för att köpa ingredienser till en äppelpaj. Hon tog cykeln, men min var inte fixad, så jag joggade bredvid henne dit och promenerade hem. Det är 1,5 km till Ica så det kändes bra att springa hela vägen! Äppelpajen blev jättegod, om än ganska blöt. Man skulle riva äpplena istället för att skära dem, så det följde med en hel del vätska. Men den blev riktigt bra, speciellt med vaniljglass till!

Imorn ska jag på internetcafé med några kompisar. Min kompis Anton ringde när jag stod på inlinesen och frågade om jag ville följa med. Jag har aldrig varit på något sånt tidigare, så det ska bli kul. Jag kommer äga allihopa i Left 4 Dead (inte)!!!!!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0