Au Revoir, tout le monde!

Nu drar jag till Paris!!! Eller egentligen imorgon, men det här blir sista inlägget innan avgången. Jag ska upp kl 7 imorgon bitti för att vi ska flyga från Skavsta vid 11. Det ska bli helt grymt kul! Jag vill så gärna till målarkvarteren i stadsdelen Montmartre. De ska tydligen måla grymt fina tavlor av utsikten över Paris. Det måste vara lite trist att måla i princip samma sak hela tiden. Men å andra sidan, vad gör man inte för att lura turister på pengar? :)

Idag har jag i princip bara packat och suttit vid datorn. Jag, pappa och lillasyrran lyssnade lite på "Sommar" i P1 också. Det var Fredrik Lindström som pratade, han är ståuppkomiker och språkforskare. Han var jätterolig! Jag skrattade så tårarna rann. Det är i och för sig inte så ovanligt, men ändå! :)

Nu ska jag ladda över lite mer musik till min mp3 och titta på fotboll (igen). Nu är det bara de viktiga matcherna kvar, och då åker man förstås utomlands... Typiskt, eller hur?
Bless// Johanna

PS. Rubriken betyder Hej då allihopa! (bokstavligt betyder "tout le monde" allt folk, men jag översätter fritt) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0