Prov

Har idag skrivit matteprov! Igår gjorde vi G-delen och idag var det dags för VG/MVG-delen. Den kändes riktigt bra! Det var ganska svårt, men inte så jag dog... Däremot lät det på en del klasskompisar som om de tyckte att det var sjukt svårt. Folk är olika... :D

Fick även tillbaka kemiprovet som vi gjorde förra onsdagen. MVG!!!!! :D Maxpoäng på VG/MVG-delen var 28 och jag fick 26!!! Jag är otroligt nöjd! :D

Nu blir det två veckors prao med start måndag 28/1. Jag ska praoa i en mellanstadieklass i Olovslundsskolan, och det ska bli sjukt kul!!! Jag vill bli lärare, så det här passar mig perfekt. Jag känner läraren i den klassen (som för övrigt också heter Johanna), så jag längtar verkligen. Tre av mina klasskompisar har ännu inte skaffat praoplats... Det måste kännas grymt jobbigt!

Men nu ska jag strax iväg och dansa i kyrkan!
Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: elin

Oh, olovslundsskolan i bromma alltså?

2008-01-23 @ 19:06:51
URL: http://modisten.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha, nej Olovslundsskolan i Jakobsberg, 20 min promenad från hemma :D

2008-01-24 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0