Tillbaka!

(Äntligen) tillbaka i skolan! Det känns riktigt, riktigt bra. Jag har saknat klassen under praon. I morse på tåget hade jag faktiskt lite fjärilar i magen, trots att jag inte vet varför. Jag antar att jag såg fram emot att träffa kompisarna så mycket att jag blev lite nervös :D. Det har varit en riktigt bra dag. Alla var glada och någorlunda pigga och vi hade 70 minuters håltimme! Just nu håller intagningarna till skolan på, så vi har inga musiklektioner :) Dessutom fick jag alla rätt på matteprovet som vi gjorde innan praon!!! :D

Men en sak är jag ledsen över. Jag blev sjuk i fredags! :( Just den dagen jag skulle säga hejdå till femmorna blir jag sjuk. Hur lyckas man? När jag gick upp på morgonen var jag yr och lite illamående, så jag kunde inte gå till praon. Jag blev bättre under dagen, men var tillräckligt matt för att förstå att jag inte hade fixat att gå. Det var riktigt synd.

Imorgon ska vi i den kristna gruppen på skolan (Ny Generation) lägga pappershjärtan med hälsningar i alla högstadieskåp. Det är 500 skåp och vi har ungefär 340 hjärtan idag. Dessutom har vi bara skrivit på typ 90 hjärtan. Som tur är slutar jag tidigt så jag och min kompis har en och en halv timma innan vi i gruppen har vårt möte. Då hinner vi fixa en del plus att vi ska jobba mer på själva mötet. Vi hoppas på någon form av mirakel! Hela grejen är vår Alla Hjärtans Dag-satsning. Vi har friluftsdag den 14 februari, och därför lägger vi ut alla hjärtan efter skolan imorgon så alla får dem på onsdag, dagen innan Alla Hjärtans Dag. Det ska bli kul att se hur folk kommer reagera.
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0