Längtar...

När jag vaknade i morse hade jag en väldigt underlig känsla. Jag längtade till sportlovet! Jag vet att det redan är lov, men på sportlovet ska jag åka på läger med kyrkan och massor av kompisar! Vi ska till Lofsdalen precis som förra året, och jag längtar redan jättemycket! Det är något speciellt med att åka på läger. En speciell känsla att ha människor runt sig 24 timmar om dygnet och aldrig vara ensam. Man lär känna folk så mycket bättre på läger och får verkligen se de flesta sidor av alla kompisar. Det går inte att vara "sminkad" hela dygnet, så till slut blir man lite sur och visar upp de lite fulare sidorna av sig själv. Det är verkligen något extra med läger, något som alla borde testa.

Idag har jag inget speciellt att göra. Jag och mamma ska åka och handla lite mat snart. På fredag ska jag ha en liten tjejmiddag för några kompisar och vi behöver handla lite inför den middagen. Som tur är ska mamma och min lillasyster gå på bio en stund av den tiden mina kompisar är här, så att vi får vara ensamma. Mamma känner mig :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0