Guitar heroes!

Sedan jag senast skrev har jag varit hemma hos min kompis Malin. Det var askul! Vi bytte julklappar med varandra. Jag gav henne ett halsband med stora silvriga och blå stenar och en sminkväska med texten "Make up - for my beauty". Av henne fick jag en jättesöt t-shirt i ekologisk bomull med en röd ros och lite text på. Jättefin!! Vi pratade en liten stund, och sedan spelade vi Guitar Hero - World tour! Det var grymt kul :) Malin spelade trummor och jag spelade gitarr, och vi bildade ett band som hette Raspberry-någonting. Vi måste ha spelat i en timma, och då hann vi spela i Stockholm, Berlin och Rom! Vi fick typ 90% träffar i varje låt (på svårighet easy)! Rätt duktigt! Vi hade jättekul och var riktigt fokuserade på spelet :)

Just nu sitter jag och lyssnar på ABBA Gold. Jag fick den skivan i julklapp, och det känns som att en ABBA-feber smyger sig på. Igår såg jag och familjen på filmen Mamma Mia! som mamma fick i julklapp av mig, och när vi var färdiga såg vi på ett tv-program som handlade om Mamma Mia! Dessutom chattar jag med min kompis Sara, som lyssnar på soundtracket till Mamma Mia! Lite sjukt men väldigt kul :) (För övrigt chattar jag och Sara om grönsaker! Vi har funderat en stund på att alla i kollektivtrafiken som pratar i telefon snackar om jobb och sådant, och att ingen pratar om grönsaker! :) Vi har samma humor (den humor som tycker att grönsaker är kul, hahaha!). Ironin är människans bästa vän.)

Efter den lilla flummiga parentesen vill jag önska alla en riktigt god fortsättning! (fortsättning på... vadå? grönsaksröran?? haha nu blev det flummigt igen)
Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick mamma mia filmen i julklapp och jag tittade på den igår (25:e) och såg på dokumentären och lyssnade på musiken! Scaryyy! :P

2008-12-27 @ 00:13:43
Postat av: Maria

glömde skriva namn på mitt inlägg :P

2008-12-27 @ 00:15:04
Postat av: Johanna

Haha världen har drabbats av ABBA-feber!!

2008-12-27 @ 13:44:17
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0