Jag flyger, inte flyr

Imorgon åker jag hemifrån igen. Den här gången ska jag, mamma och lillsyrran resa till Götet och träffa mammas bror och hans familj. Det ska bli jätteroligt. Det måste vara typ två år sedan jag träffade dem sist. Just nu är mamma och syrran och köper presenter till min moster och kusin. Philip, min kusin, fyllde 18 för några veckor sedan. Jag och familjen ska gå på Liseberg på onsdag! Det ska bli jättekul, men det ska regna alla tre dagar vi är där.

Detta betyder att jag kommer hem på torsdag och inte kommer blogga innan dess. Men titta gärna till tävlingen längre ner så länge :) Just nu leder Saskia från Årsta (som för övrigt är klasskompis till mig :))

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0