Godmorgon!

Jag har kommit på en sak som är jättebra med läger. Man väcks klockan 7.30! Det är ganska hemskt första dagen, men man vänder ju tillbaka dygnet. Därför har jag vaknat halv nio varje morgon nu. Det är faktiskt skönt, speciellt eftersom jag kan ligga och dra mig till nio :)

Idag ska jag förhoppningsvis få ett leg. Äntligen! Vi har snackat om att jag måste ha ett leg i typ ett halvår, men det har liksom inte blivit av. Och när jag och pappa äntligen kom till banken för att hämta papper som man ska fylla i var det tydligen så att man behövde ha med sig båda föräldrarna och personbevis och allt sånt. Så vi ska försöka komma iväg i eftermiddag allihopa.

Just nu tittar jag och min lillasyrra på Vänner. Hon har hela första säsongen på DVD. Det är faktiskt riktigt roligt!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0