Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa om en främling lika tillitsfull som du.



Jag och en kompis kom igår fram till att det är fyra veckor kvar till sportlovet. Det känns ganska skönt att det inte är längre. Och innan dess ska det hinnas med en hel del kul grejer. Något av det mest spännande kommer bli klassens soaré torsdagen den 10:e februari. Alla som vill är välkomna till skolans aula kl 18.30 för en liten uppvisning av vad vi gör i klassen! Dessutom ska jag på flera konserter, ha friluftsdag och bli hel i kroppen.

I kväll ska jag på min kompis Disas 18-årsfest! Det ska bli jättekul, och jag ska alldeles strax iväg och köpa hennes present :)

Annars har veckan varit väldigt skön. Studiedag i måndags och halva tisdags, dans i onsdags, middag hos farmor och farfar i torsdags och två och en halv lektion i fredags. Eftersom vi inte hade någon lärare på kören var vi fem stycken som var där och övade lite stämmor, och sedan åkte vi hem kl 12.40. Men vi var som sagt där på halva lektionen, vilket var mer än resten av klassen kan säga ;)

Nästa vecka kommer också bli rätt bra, med i princip inga läxor och pojkvännen hemma från träningsläger igen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0