I need your breath in my lungs tonight.

Igår kväll var jag kulturell! Jag, mamma och lillasyster var på Tyrol och såg Viktor Rydbergs Gymnasiums uppsättning av Cabaret, där vår kusin spelade strippa på Kit Kat Klub. Det var så sjukt bra att man trodde att det var en professionell musikal! Otroligt häftigt, och eftersom jag inte har sett Cabaret tidigare kändes det bra att ha sett den.

Jag var ju ute och körde bil igår. Det gick bra, men var ganska nervöst. Pappa föreslog att vi skulle åka förbi ett område med sjukt stora affärer, massor av folk och fruktansvärt dålig trafikplanering. Men jag tog mig igenom kaoset! Dessutom åkte vi till kiosken och hämtade ut min nya kameraväska som jag hade beställt från Cyberphoto.se. Den är grymt proffsig, och jag är överlycklig :)


Idag har jag varit i kyrkan, och haft två planerings-/inspirationsmöten efteråt. Och imorgon är jag LEDIG! Som mamma brukar säga: skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Hihi.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0