Hold on to that feeling.

Egentligen skulle man kunna säga att jag redan har börjat skolan. Det känns nästan så. Provet igår gick faktiskt bra. Jag pladdrade på franska, och det kändes bra. Jag tror till och med att jag böjde nästan alla verben rätt!

Resten av gårdagen pluggade jag på massa annat. Jag skrev en bit på engelskuppsatsen, läste kemi och svenskroman. Dessutom tittade jag och familjen på Let's Dance. Jag kommer förmodligen inte se något mer av det eftersom fredagkvällarna i kyrkan börjar nästa vecka och det ska mycket till för att jag ska missa en fredagkväll :)

I morse tränade jag! Vi var fyra stycken plus tränaren, så det blev en intensiv träning. När vi är ganska många blir det alltid kö till framför allt trampolinen, och då hinner man ta igen sig lite medan man väntar. Idag var det ju ingen kö alls, men å andra sidan hade vår tränare tid att verkligen hjälpa alla och instruera. Sträck-halven gick bättre. Dessutom lärde jag mig en ny teknik för att skruva, och det var så mycket lättare! Så vi hade väldigt kul.

Om en stund ska jag, min lillasyster och våra kompisar Sara och Tobbe ut och åka pulka! Vi har ju inte direkt brist på snö... Igår fick jag och pappa kämpa för att få in bilen på garageuppfarten eftersom framhjulen fastnade i snön och varken kom framåt eller bakåt. Men efter en mindre misshandel av en gammal trasmatta (under däcken) och en knuff från mig fick vi loss bilen. Man känner sig lite häftig när man har puttat på en bil så att den flyttar sig.

Just nu tittar jag på skidåkning.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0