It's you and me and all of the people with nothing to do.


Äntligen helg! Nu är det exakt en vecka, 24 timmar och 5 minuter tills bussen till Kittelfjäll ska gå. Jag längtar så otroligt mycket!

Men först är det ju en skolvecka kvar. Den veckan som har gått har varit helt okej. Igår skrev jag matteprov som jag fick tillbaka idag. Det gick helt okej, men ett par slarvfel sänkte hela betyget. Ganska irriterande. Nästa vecka är det svenskprov, och redan igår var jag färdig med pluggandet inför det. Det är i och för sig bra för då kan jag använda nästa vecka till att plugga inför kemiprovet på tisdagen efter sportlovet. Det lär inte bli så mycket plugg under lovet...

Imorgon ska jag, mamma och min lillasyster på musikal! Vi ska se Leva Livet på Chinateatern. Jag hoppas verkligen att musiken och sångarna är bra, för storyn ska vara ungefär i höjd med storyn i Queenmusikalen We Will Rock You: obefintlig. Men musikal är ju alltid kul, och man är ju egentligen inte där för skådespeleriet. Innan dess har vi dansdag med dansledarna, och det ska bli kul!

Nu ska jag till kyrkan. Jag har inte varit där på två veckor, så det ska bli skönt att komma dit igen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0