It's what you do to me.

Idag har jag fikat riktigt gott. Min lillasyster praoar i två dagar på Cupcake Stockholm vid S:t Eriksplan, så jag och mamma var där idag och fikade. Deras cupcakes är helt fantastiskt underbara. En smärre religiös upplevelse sådär på eftermiddagen.

I lördags var jag ju och såg Leva Livet på Chinateatern. Jag måste få säga att den var bättre än jag hade förväntat mig! Storyn var kanske inte Shakespeare, men ändå helt okej och musiken/sångarna var riktigt bra. Som körsångare är man ju automatiskt lite kultursnobb, men jag tyckte om Leva Livet.

Annars har jag inte gjort så mycket i helgen. Igår började vi packa inför sportlovslägret i Kittelfjäll nästa vecka! Så nu är packningslistan gjord och alla nödvändiga saker här hos mamma. Jag är jättejättetaggad!

Nu ska jag plugga kemi. Prov tisdagen efter lovet känns väl sådär, men det var den bästa dagen. Fysik- och kemiprov samma vecka är något jag vägrar göra, så då blev det så här istället.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0