If you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me.


Jag vet en sak ni verkligen inte vill ha här. En bild på mig just nu. Mitt på dagen idag fick jag feber, så nu ligger jag i sängen i sunkiga mjukisbyxor, pojkvännens jättestora fleecetröja och hår som inte borstades ordentligt i morse och dessutom blev blött i regnet och nu är utspritt över hela kudden. Jag känner att jag gör uppror mot alla bloggare som visar upp sina superfashion kläder hela tiden. Så det så ;)

Det är både förvånande och inte så förvånande att jag är sjuk. Jag har faktiskt inte varit hemma pga sjukdom på hela hösten, men jag har varit litelitelite snuvig. Då var det kanske inte jätteintelligent att träna sammanlagt tre och en halv timme igår. Men jag kände ju inget då (Dessutom var jag ganska stolt över att jag nästan lyckades göra flickis på gymnastiken, då kan man ju inte sluta träna för att man kanske kommer råka bli sjuk imorgon!).

Men inget ont som inte för något gott med sig: nu har jag verkligen chans att plugga till fysikprovet imorgon! Ingen risk för distraktioner eftersom jag ska ligga i sängen hela kvällen. Bara plugg. Wiie.


Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Men jag trodde vi hade en deal; att du skulle bli frisk? D:

2010-10-07 @ 20:50:41
Postat av: Johanna

Jooo.. jag kommer ju definitivt vara frisk på provet imorgon. Efter det får vi se hur jag mår ^^



(semikolon!!! :D) (ska det inte vara kolon?)

2010-10-07 @ 21:03:19
URL: http://joyinlife.blogg.se/
Postat av: Johanna

dessutom kom jag på att man inte ska ha "pga" där i inlägget... Språkpolis ftw :D

2010-10-07 @ 21:05:22
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0