I'd do it all again for you.


Idag borde ha varit en lång dag. Körlektion på bilskolan på morgonen, svenska (som jag kom 20 minuter sent till), matte, kör och franska brukar betyda seg dag som man helst bara vill ska gå över. Åtminstone när det dessutom är torsdag. Trots allt detta har dagen gått ganska smidigt. Jag har varit ganska trött, men jag såg fram emot franskan, vilket inte är helt vanligt nuförtiden.

Nu ikväll har jag och min lillasyster gjort färdigt hennes cupcakes. I tisdags bakade hon chokladmuffins, och idag gjorde vi rosa frosting till! Det blev riktigt riktigt gott :)

Imorgon är det kemiprov! Det känns bra, men det behöver nog egentligen inte betyda så mycket. I vilket fall är jag skumt nog taggad.

Bless// Johanna




Förhoppningen är människans värsta fiende. Ju större förhoppning, desto större fall. Ett fall som, dumt nog, bäst lindras av nya förhoppningar. Jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt, men du är i vilket fall värd det. Om och om igen, om det ska behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0