Beneath, the stars came falling on our hats.


Jag tror att jag inte riktigt är som andra. Det känns som att de flesta träffar folk på lördagar och pluggar på söndagar. Jag gör tvärtom. Idag har jag tränat, gjort läxor och hjälpt till med middagen, och imorgon ska jag träffa pojkvännen. Den största läxan var i och för sig den roligaste. På måndag har jag hand om uppvärmningen på idrotten i skolan, så jag planerade den idag. Min tanke var att göra en otraditionell, smått knäpp uppvärmning (för att visa att träning ska vara kul), och jag tycker att jag lyckades hyfsat bra. Det ska bli rätt kul att se klassen simma i luften...

Jag hjälpte ju till med middagen också. Jag och mamma friterade för första gången! Vi gjorde egna fish'n'chips, och det blev jättebra! Det är ganska läskigt att koka i olja, för man ser inte att den är varm förrän man lägger i potatisen. Då fräser det rejält. Middagen blev alltså ganska onyttig men väldigt god :) Nästa gång vi friterar blir det munkar!

Träningen i morse gick jättebra! Jag övade lite allt möjligt, och gruppens under-25-grabbar ställde upp en hel hinderbana som inkluderade att springa på väggen. Sedan började de volta ner från sisådär tre meters höjd på ganska hårda mattor... Ett rent mirakel att ingen skadade sig, men det var lite kul att se på.

Nu ska jag och mamma mysa med äppelkaka och Avatar :) Min lillasyster är på tjejkväll på andra sidan stan, så det blir lugnt här hemma ikväll.
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Felix

jag gör samma sak, förutom plugget :P

2010-10-23 @ 23:53:49
Postat av: Johanna

Hahah det är bra! ^^

2010-10-24 @ 19:05:46
URL: http://joyinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0