An island of reality.

Jag tror att jag möjligtvis är lite frånvarande här ibland. Det känns som att jag är frånvarande från lite allt möjligt ibland.

I lördags såg jag en av de sötaste filmer jag har sett! Despicable Me (på svenska Dumma Mej) har jag och min lillasyster hajpat sedan i somras, så vi och mamma åkte till stan och såg den. Den var verkligen helt underbar! Gullig, mysig och faktiskt riktigt rolig. Hela biosalongen satt och skrattade åt de fantastiska gula små gubbarna vid namn Minions. Åh, jag vill se den igen!

I skolan har första provet och första inlämningen för tvåan blivit avbetade. Snart blir det värre... Wiie.

Däremot har vi höstkonsert i Berwaldhallen med hela Musikgymnasiet om ett par veckor. Det ska bli riktigt roligt. Min klass och körklass ska sjunga ett spektakulärt, förvirrat stycke vid namn El Hambo, av en finsk kompositör. Finska kompositörer är alltid roliga, speciellt när de längst ner på noten skriver "Photocopying this material will rot your brain and cause you to go blind"! Lite roligare än "Copying prohibited", måste man säga.

Nu ska jag plugga en jojk, ett franskt oregelbundet verb och fysik.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0