If the lies don't touch you, the truth will.

Igår var en grymt mysig dag. Jag umgicks med Pontus och Linus i sammanlagt nio timmar! Vi åkte in till stan vid halv tolv, fotade på Söder, vid Gamla Stan och Stadshuset, åt lunch, gick på bio och tränade gymnastik på kvällen. Vi kom fram till att vi har blivit ett litet gäng och funderade över hur våra relationer kommer vara om sisådär 30 år. Det var ganska intressant att försöka gissa vem som kommer gifta sig först, få flest barn och sånt :)

Biofilmen vi såg var The Last Airbender. Den var riktigt bra. Kanske inte en film som tog en med storm och som man vill se om och om igen, men det var 103 underhållande minuter. Den var spännande och trevlig, och jag skulle kunna tänka mig att hyra den och se en lördagkväll eller så. Och med bra sällskap blir ju alltid film bättre.





Självklart resulterade dagen i ett par bra foton också. Jag börjar tro att jag har en förkärlek för bilder på högkant...

Imorgon åker jag och Sara till Eskilstuna för att träffa Johanna, Anna och massa andra trevliga tjejer! Jag är jätteladdad :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0