The clothes you left, they lay on the floor, and they smell just like you.


Oj vad det känns som fredag idag! I måndags kändes det som tisdag, igår kändes det som onsdag och idag känns det som fredag. Knasiga dagar egentligen. Men så är det ju helg imorgon, så det är väl inte så konstigt det där med fredag. Jag behöver verkligen verkligen långhelg. Verkligen.

Igår gick skolans årliga vårkonsert i Berwaldhallen av stapeln! Jag kan väl uttrycka mig så här: det var mycket känslor kring den. Konserten var 2 timmar och 45 minuter lång (!) inkl. paus, vi hade repetition till halv åtta kvällen innan, jag var utmattad redan innan konserten började och kände mig febrig när vi satt på körläktaren och lyssnade på de andra. Å andra sidan är det ju alltid otroligt kul att ha konsert, och vi sjöng galet bra! Men jag måste ändå säga att det blev lite långt, och att komma hem klockan elva på kvällen, helt slutkörd från konsert, och behöva gå upp halv sju för att gå till skolan morgonen därpå är ingen höjdare... Jag var som sagt inte helt på topp under konserten och jag låg till och med och halvsov innan för att jag var så trött. Mina kompisar fick nästan hjälpa mig till soffan så att jag kunde ligga ner en stund. Jag kände av samma trötthet idag, och när jag började känna mig febrig på naturkunskapen åkte jag hem. Så nu ligger jag i sängen och ska helst inte röra mig ur fläcken förrän imorgon ;)

Både måndag och tisdag har varit så fyllda med konsertuppladdning så jag knappt kan minnas vad jag annars har gjort.

Jo, en sak kommer jag ju inte kunna glömma i första taget! Två av mina kompisar har blivit ihop!! Jag ska inte avslöja vilka, men de är så sjukt söta tillsammans! Grattis, hörni :)

Jag funderar lite på att gå och sno lite glass och hemgjord mörk och vit chokladsås i köket...
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bwahahahaa :D:D BWH <3

2010-05-19 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0