Someone help me.

Så har man lyckats bli superförkyld lagom till slutet. Yay. Inte. Jag snyter mig som en idiot och nyser konstant. Jag känner mig helt svullen i ansiktet och har lock för öronen. Varför nu?? Imorgon ska jag på kalas, på söndag är det repetition för konserten, på måndag är det repetition för konserten och på tisdag är det konsert! Förkylningen kunde verkligen inte ha valt en bättre tid...

Idag hade vi redovisningar i ett projekt innefattande kemi, naturkunskap och svenska. Huvudämnet var kretslopp, och sedan hade vi olika grupper som jobbade med olika typer av kretslopp. Redovisningen innehöll en presentation och en PowerPoint, och min grupp och en till grupp var de enda som lyckades hålla tidsgränsen på max 10 minuter! Alla andra höll upp till 25 minuter! Visserligen är papprets kretslopp intressant, men kanske inte tillräckligt för så lång tid. Men det var definitivt lärorikt.

Efter extrarepet (mellan 15 och 18) åkte jag ut till Hässelby för att titta på min kompis Saras musikal! Min kompis går i nian på en musikalskola, och de satte upp Trollkarlen från Oz som slutprojekt. Det var en jättebra musikal! Jag och min kompis Viktor var där och tittade, och hela Saras klass var jätteduktiga! Vi räknade till två killar och cirka 10 tjejer :) Men det var grymt roligt att vara där!

Nu ska jag nog sova. Man ska sova mycket när man är sjuk. Imorn ska jag börja med packlistan till USA! Om exakt två veckor går planet från New York till Minneapolis ner för landning! Oj vad jag är taggad! :)
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara L

om jag ska vara exakt e de två killar o 11 tjejer i nian o 7 tjejer i åttan som va med :P (åttorna va med som "utfyllnad" av scenen när vi är för få, och för att vi behövde lite hjälp med scenbyte osv)

2010-05-29 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0