Maybe knocked down, but not out forever.

Idag var jag på min första eller möjligtvis andra gudstjänst i Svenska Kyrkan! Jag tror inte att jag kan minnas att jag har varit med på en hel sådan förut. Det var trevligt :) Det var konfirmationsgudstjänst, och jag kände två av konfirmanderna, men jag var främst där för att mina kompisar Viktor och Malin var ungdomsledare för den här konfirmandgruppen. Jag träffade ett par personer som jag känner i kyrkan också, så det var ett ganska trevligt sätt att tillbringa en söndag förmiddag.

Idag tänkte jag plugga naturkunskap. Jag avskyr ämnet, men har man prov så har man. Vi har prov på Energi & Miljö, vilket vi har haft tre (?) lektioner på. Alla älskar väl att ha prov när man inte vet vad man ska ha prov på förrän sista lektionen innan provet...?

Det är så skönt väder att jag kanske går ut och fotar lite senare. Jag skulle vilja testa att fota fåglar med telezoom-objektivet, har inte gjort det än :)
Bless// Johanna


Telezoom i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0