I was made to spend forever loving you.

Idag har jag sjungit hela dagen! Det började i morse då min klass gjorde ett gig på World Forum Against Drugs, en stor konferens som hålls i stan. Vi fick 5000 kr för fyra låtar, och kommer få lika mycket för tre låtar imorgon! Snacka om klirr i klasskassan! Efter 15-minutersgiget åkte vi till skolan och hade musik i en timme. Sedan var det lunch, matte, kör igen och slutligen extrarep i två timmar. Sammanlagt ungefär 4,5 timmar sjungande! Helt knasigt men jättekul :)

Som ni kanske förstår har jag inte gjort så mycket annat idag. När jag kom hem vid åtta åt jag middag och provade kläder för giget imorn. "Sommarklänning" ska man ha, och eftersom jag hade en svart klänning med massa blommor och en svart jacka idag kommer jag ha en vit luftig klänning, vit skjorta och orange halsduk/sjal imorgon :)

Nattinatt!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0