I hate days like this.

Idag har jag befunnit mig på tre ställen: i sängen, vid matbordet och i soffan. Den här förkylningen blev nästan värre i natt, så jag försöker vila bort den. Alltså har jag legat i sängen och jobbat på vårt engelskprojekt (redigerat bilder), tittat på Disney's Robin Hood och ätit frukost. Hela dagen. Det blir ganska segt, men jag kan ändå inte fatta att klockan är halv sju. Det känns som att den borde vara typ två på eftermiddagen...

Imorgon blir det full rulle igen. Först ska mina danstjejer dansa på gudstjänsten, och sen ska jag in till Söder och repa Messias med klassen i fyra timmar. Jag kommer egentligen bara sitta där och lyssna i fyra timmar, på grund av förkylningen.

Så nu avslutar jag med en ganska passande låt:



Visst är han snygg, btw? :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0