I don't want to miss a single thing you do, tonight.


Idag har varit ännu en skön långhelgsdag. Jag såg till att göra något vettigt genom att räkna 35 mattetal som sammanfattar hela Matte B-kursen under dagen. Jag vet att jag är lite (ganska mycket) smånördig på matte, men jag tycker så mycket om att sitta och klura på ett tal och sedan helt plötsligt inse hur man ska göra! Algebra och ekvationer är helt klart min favoritdel av Matte B. Det enda jag verkligen inte tycker om är statistik. Det känns verkligen inte som att jag har lärt mig något nytt om statistik sedan sjuan, för att det inte finns mer att lära sig! På tisdag är det nationellt prov i Matte B, kanske jag ska tillägga :)

Annars har jag varit lite chockad över vädret både igår och idag. Igår skulle jag åka till mamma och hämta min kamera, och tittade på termometern innan vi gick. Den stod på +20 grader! Jag var tvungen att sticka ut huvudet genom altandörren och se efter om vår termometer hade fått fnatt. Det hade den inte. Det var verkligen lika varmt utomhus som inomhus! Det varma vädret höll i sig idag också. Jag och min lillasyster promenerade till Ica och köpte lite allt möjligt, och till slut gick vi i t-shirt och jeans och var sugna på att bada! Inte för att man klagar :)

Nu är det läggdags. Imorgon ska jag och min lillasyster in till stan och shoppa bikini inför sommaren. Jag har hittat en jättefin orange/korallfärgad bandeau-överdel med en vit rand och matchande trosor! Orange/korall är en bra färg, man ser alltid brun ut i det! Dessutom är många av mina kompisar ense om att orange är min färg :)

Just nu sitter jag och lyssnar på TobyMac. Så sjukt bra sångare/rappare! Sök på Spotify och lyssna på:
- ShowStopper
- City On Our Knees
- Changed Forever
- TruDog-låtarna (hans rappande son som är typ 5 på första skivan och 10 på senaste, så galet söt!)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0