Goodnight, goodnight.



Nu är det läggdags. Idag har jag haft två inställda lektioner, dels den första när jag bloggade på skolgården, och dels kemin innan lunch eftersom min kemilärare blev påkörd för två veckor sedan. Lite läskigt. Vi åt lunch tidigare idag, och sedan tog jag och gänget en promenad ner till Rålambshovsparken och satt på en bänk och tittade på vattnet. På vägen tillbaka lekte vi i en lekpark! Det var jätteroligt :) Efter skolan stack jag till Friskis&Svettis och tränade! Det var ett litet tag sedan jag var där eftersom jag har varit på gymnastiken en del. Men idag var jag tillbaka, och det var jobbigt men kul!

Nu på kvällen har jag chattat med en kompis som har det lite jobbigt och behövde skriva av sig lite. Det är förstås aldrig kul när någon har behovet att prata, men det känns ändå rätt skönt att få möjligheten att finnas där för någon. Jag brukar alltid tänka på att välja mina ord vid sådana tillfällen, för jag vet själv hur en speciell formulering kan värma jättemycket utan att egentligen vara så genomtänkt. Ett par små ord mitt i en mening kan göra stor skillnad. När sånt här händer är steg 1 att prata ordentligt, och steg 2 att be för det. Så det ska jag göra :) Eventuellt ska jag skälla lite på orsaken också.

Låten här uppe tycker jag om. Maroon 5 är ett riktigt bra band, och låten har något som gör den extra bra. Dessutom passade den in här när jag ska säga godnatt!
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Taack! Det tycker jag också!! :D

Men ett tips om du inte vill redigera bilderna så mycket ladda ner Picasa det är gratis från google :)

inget olagligt! Det är jätte enkelt att använda och jätte lätt att redigera till och med de dummaste (jag!) fattar det :P

2010-05-04 @ 16:21:03
URL: http://pellmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0