6310

Jag tror att jag har lite för mycket bilder på min dator... I julklapp fick jag en extern hårddisk som jag inte har packat upp förrän idag. Det är bra att ha så att bilderna är sparade ifall datorn kraschar (peppar peppar). Men när jag kopierade hela min mapp "Bilder" var det 6310 objekt som skulle kopieras... Jag tror på allvar att jag antingen fotar för mycket eller rensar för lite. Eller båda.

Idag var det soligt! Jag satte mig på baksidan av mammas hus i förmiddags med kjol, t-shirt och Genom dina ögon av Stephanie Meyer. Har inte kommit så jättelångt i boken, men hittills är den bra. Det var väl runt +10 grader idag, men på vår baksida har vi sol och väggar på tre sidor, så jag tror att termometern stod på 20-25 grader :) Grymt skönt med andra ord! Jag satt där en stund och läste och åt kladdkaka och myste. Efter en stund ringde jag till Johnny, men han var tvungen att vara hemma och umgås med familjen hela dagen. Förhoppningsvis blir det imorgon kväll istället, och hans födelsedag är ju på väg. Då har vi lovat varandra att vi ska umgås mycket! Man får göra så ibland ;)

Jag, mamma och min lillasyster bestämde igår att vi skulle äta middag på stan idag. Vi tänkte ta bilen in, men när vi hade åkt i tio minuter small det till och bilen började låta som värsta racerbilen! Någon form av ljuddämpare måste ha gått sönder, för det lät verkligen som ett helt Formel-1-lopp! Så vi körde tillbaka till pendeltågsstationen och tog tåget in istället. Först gick vi lite på Drottninggatan, in på PUB och tittade på de alternativa brudklänningarna till kronprinsessans bröllop, jag köpte en hårinpackning (som jag längtar att få använda) och vi tittade på kläder. Sedan promenerade vi till Odenplan och åt middag på Texas Longhorn på Upplandsgatan. Det var väldigt mysigt och gott och vi var så mätta att vi höll på att spricka när vi var klara! På något sätt halvrullade vi till Karlbergs station och tog oss hem.

Imorgon är det full fart i skolan igen. Vi ska tydligen gå och lyssna på en ensemble som heter King's Singers på eftermiddagen, såg jag på hemsidan i lördags. Efter det ska jag träna och sedan då kanske träffa min älskling :)
Jag har kommit fram till att det är fem och en halv vecka tills jag åker till USA! Vart tog vårterminen vägen?

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0