Party party.

Ikväll smäller det! Dels är det final i Melodifestivalen, och dels är det födelsedagsfest en vecka för tidigt! Några av världens bästa tjejer kommer hit ikväll på födelsedagsmiddag/schlagerkväll/övernattning! Jag är så sjukt taggad! Det var ett litet tag sedan vi sågs allihopa, och även om Olivia inte kunde komma ikväll så det ska bli grymt kul. Min att-göra-lista för dagen ser ut så här:

- Skriva inköpslista
- Duscha och måla naglarna
- Städa
- Baka efterrätt (överraskning)
- Fixa mig i ordning
- Laga middag

Jag längtar så otroligt mycket! Dessutom är det ju Melodifestivalfinal. Jag hejar stenhårt på Salem al Fakir! Han är den enda i startfältet som känns äkta, möjligen med undantag för Andreas Johnson. Men eftersom svenska folket aldrig tycker som jag, så får vi väl se hur det går.

Igår var jag i kyrkan som vanligt. Det var extremt mysigt, nästan lite mysigare än vanligt. Vi var ungefär 15 personer som bara umgicks, pladdrade och hade pingisturnering. Jag åkte ut direkt :) Johnny var i Filadefiakyrkan med några kompisar, och jag hade gärna velat träffa honom, men jag fick min beskärda del av kramar ändå. Som Pontus sa: "nu när Johnny inte är här får vi andra chans att krama dig också". Det blev jag rätt glad av att få höra :)

I onsdags blev jag hes. På musiken sjunger vi ett par ganska speciella stycken, och efter lektionen kände jag att jag var lite hes. Det har nu blivit värre. Jag är inte sjuk och låter inte så hes, men jag kan inte prata med "magstödet" som jag brukar, och då kan jag inte ropa och hostar en del. Jag borde inte prata så mycket, men det går ju liksom inte. Jag älskar att prata! Det enda jag inte gör är att sjunga. Vilket inte är helt lätt det heller. Jag är van att sjunga större delen av min vakna tid :)

Men nu ska jag börja städa.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0